SPOŻYWANIE SOI

Samo regularne spożywanie soi owocuje obniżeniem poziomu cholesterolu. Dla osób uczulonych na mleko krowie mleko sojowe będzie doskonałym zamiennikiem: jest równie pożywne, a pozba­wione alergenów charakterystycznych dla mleka zwierzęcego. Soja jest produktem pełnowartościowym: badania wykazały, że mąka sojowa jest dwadzieścia razy bogatsza w tłuszcze i cztery razy bogatsza w azot niż pszenna. Znaczenie soi dla naszego zdro­wia dotyczy wyłącznie odżywiania. Ważne jest zatem, by podobnie jak Chińczycy i Japończycy włączyć soję do diety, czyniąc ją prost­szą i bardziej zrównoważona.Ziarno soi zawiera 35% protein, 18% lipidów i 30% węglowodanów. Proteiny te są doskonałej  jakości, wszystkie najważniejsze aminokwasy są tutaj obecne w za­uważalnych ilościach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Kajetan. Bardzo serdecznie zapraszam Cię do lektury moich wpisów. Będę tu opisywał rzeczy związane z kuchnią, ale wierzę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie!
© Wszelkie prawa zastrzeżone